OM ATT VARA HEMHEMMA

Med Hedda-hunden senast jag var på besök. <3
 
Godmorgon på er! Jag och Evelina följde med papsen till Pampas igår så nu är jag alltså hemhemma. Jag har praktik här nästa vecka så jag stannar alltså en hel vecka, vilket känns roligt med tanke på att det bara blev en snabbvisit förra gången. Resan hit tog rätt så länge på grund av dåligt före, men vi sysselsatte oss med quizkampen. Väl hemma fick jag gå i en skön bastu innan papsen fixade ihop varma smörgåsar och mamsen sen bäddade ner mig med en filt. Känns härligt att vara här och bli lite uppassad, hehe. <3 Nu ska jag snart åka iväg till Vasa med mamma. En matupplevelse, en dansuppvisning och en hund står på schemat. Hoppas ni får en fin helg! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0