FRAMME PÅ ÖN

Såhär fint var det när båten lämnade Helsingfors igår!
 
Hej. :-) Efter en smidig båtresa fick jag imorse runt nollfem nollnoll krypa ner i sängen rakt i min älsklings famn. Kanske den bästa känslan någonsin. Det var alldeles för längesedan vi sågs så nu ska jag pussa sönder honom hela helgen. <3 Bara Bill slutar praktiken för idag så ska vi luncha och därefter tänkte jag ta med mig både honom och Gin-hunden ut på äventyr i det fina vädret. Ikväll ska vi ut och äta med hela familjen och därefter hoppas jag att de andra också vill se premiären av Let´s Dance. Med andra ord väntar ännu en alldeles ljuvlig fredag! Jag önskar er alla en fin helg. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0