EN PIRRIG PÅSKKÄNSLA

Förra året gick mamsen lite crazy bananas med påskäggsjakten, haha!
 
Alltså, kan ni förstå hur mycket påskfeelis jag har idag!? Har varit alldeles pirrig och glad hela dagen. Jag fick checka ut från praktiken redan fjorton nollnoll och bestämde mig då för att på vägen hem hämta pizza som sen lunch / tidig middag. Mums! Nu ska jag packa och sedan bege mig till stan och hoppa på bussen. Möter sedan upp Bill i Björneborg och därifrån hämtar mamsen och papsen oss. Ååh vad jag så ser framemot att få njuta av solen utomhus, traska omkring i lilla staden, jaga påskägg, umgås med familj och pojkvän, baka en påsktårta samt fira min födelsedag aningen i förväg. GLAD PÅSK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0