EN LISTA OM DEN SENASTE VECKAN

Crazy cactus lady
 
En dröm jag drömde under veckan?
Jag brukar faktiskt drömma mycket, men jag kommer sällan ihåg vad jag drömt när jag väl vaknar. En natt förra veckan drömde jag dock att jag hade förlorat mina snapstreaks, haha! Det där är ju ett heltidsjobb.. Sände iväg en snap direkt jag vaknade.
 
Veckans godaste mat?
Det var nog middagen jag åt på Virgin Oil, mums!
 
Något som gjorde mig glad i veckan?
Jens ringde spontant och frågade om vi skulle gå på sushidejt, det gjorde mig glad!

 

Veckans klädesplagg?
Min gröna mjukisdräkt. Jag har typ bott i den när vi skrivit examensarbete.

 

Vem hängde jag med den senaste veckan?
Evelina hängde jag ju med sisådär tjugofyrasju, men förutom henne så Jennie, Melina, Sandra, Elin och familjen. 

 

Ett bra inköp jag gjorde under veckan?
Alltså jag vet faktiskt inte om jag ens köpte något? Pass.

 

Veckans bästa beslut?
Att åka bil med papsen till Kristinestad i fredags, istället för att ta bussen på söndag.

 

Ett projekt jag höll på med under veckan?
Vi försökte skriva klart vårt examensarbete så långt som möjligt före våra praktiker började, så det känns som om vi inte gjorde något annat än skrev förra veckan. En dag skrev vi tio (!!) timmar i sträck.

 

Veckans längtan:
Min älskade Bill. <3 Hatar verkligen att vara ifrån honom.

 

Ett mål som uppfylldes senaste veckan?
Det var ett jäkla tjat om examensarbetet nu, men vårt mål med att skriva klart resultatdelen nåddes och jag är så HIMLA stolt över oss. 

 

Beskriv en vanlig dag under veckan?
Alarmet ringde nollåtta trettio och nollnio nollnoll plingade Evelina på dörren. Därefter bestod dagen av skriva lunch skriva middag skriva. På kvällen umgicks jag med någon vän och innan jag somnade ringde jag Bill. Typ så. 

 

Hur var helgen denna vecka?
Helgen var lugn, men fylld med mycket program. En bra mix, helt enkelt. Ska berätta lite mer om lördagen senare.

 

Veckans sämsta?
Att jag inte kunde åka på hyllningskonserten i Ekenäs kvinnodagen till ära.

 

Vem pratade du i telefon med under veckan?
Mamma, pappa, Bill, Jens, Elin och min handledare för praktiken. Wow, detta måste verkligen vara rekord, med vänliga hälsningar samtalsfobikern.

 

Veckans färg?
Vit eller sammetsgrön. Vit för att det började snöa igen och sammetsgrön för att jag älskar det, hehe.

 

Veckans favorithändelse?
Att jag fick träffa mina bästisar efter allt för länge igen.

 

Något som stressade dig under veckan?
Att jag inte vet var jag ska befinna mig i sommar..

 

Vad lärde jag mig av den senaste veckan?
Cheesy but true: hard work pays off. Något mer kreativt kommer jag faktiskt inte på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0