EN KVÄLL MED MIDDAG & BIO

Igår på eftermiddagen mötte jag upp Melina i stan och därefter hade vi en hel kväll tillsammans. Jag är verkligen så glad att vi hittat varandra, vi har alltid så himla roligt! Först traskade vi iväg till den australienska puben Woolshed för middag. Jag valde biff och bernaisesås medan Melina ville ha en burgare. De hade dessutom erbjudande på sparkling wine så självklart tog vi varsitt glas bubbel också. ;-) Iallafall. Maten var god, men inget extra. Efter att vi i några timmar hade diskutera om dejter, framtiden, mat, resor och jobb förflyttade vi oss vidare till biosalongen. Där bänkade vi oss framför Fifty Shades Freed. Även fast alla dessa filmer fått dålig kritik, måste jag ändå säga att jag gillade denna och den är helt klart den bästa av alla tre. Kvällen var ett himla bra avslut på en fantastisk månad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0