EFTER EN LJUVLIG HELG

En färggrann helgfrukost. <3
 
Hej alla fina! Ville bara kika in och skriva några rader eftersom jag helt kopplat bort datorn de senaste två dagarna. Denna helg har varit en härlig mix av prick allt. Har ätit sena och goda frukostar i sängen, myst runt i badrock allt för länge, tittat på Wahlgrens Värld samt tagit promenader i solen. Ungefär så har mina dagar sett ut. Kvällarna har däremot bjudit på fina vänner, roliga stunder samt ett och annat vinglas. Tänkte berätta mera om både fredags- och lördagskvällen senare. Nu tänker jag avsluta helgen tillsammans med min Jennie. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad härligt

2018-03-04 @ 18:08:57
URL: http://fannybirath.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0