TVÅ GULDGLIMTAR I VARDAGEN

Den senaste veckan känns det som om vardagarna bjudit på sisådär bara jobb och inte några äventyr, men två guldglimtar har jag åtminstone prickat in. Vi tar en titt!
En dag på jobbet hörde bästa Jens av sig och bjöd ut mig på sushibuffé, och jag var väääldigt snabb med att tacka ja! Vi har ju varit på några sushibuffér tillsammans, men eftersom vi aldrig varit på tumis till Kin Sushi fick det bli dagens restaurang. Medan vi mumsade i oss alla himmelskt goda sushibitar (jag har gett upp med att tävla mot honom eftersom det är hopplöst, hehe) diskuterade vi om allt från kärlek och framtiden till hurudan butik eller restaurang vi skulle öppna i Helsingfors och det slutade med att vi hade tillbringat en hel kväll tillsammans.
Efter ett kvällsskift i början på veckan hade vi bokat in ett våffelkalas. Flickorna hade fixat ihop allting medan jag fortfarande var på jobb och sedan fick jag cykla hem och direkt sätta mig vid ett dukat våffelbord. Hur bra får man ha det alltså!? Finaste pinglorna. Våfflor, nutella, grädde och jordgubbar - gissa om det var gott. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0