EN UPPDATERING FRÅN SEMESTERLIVET

Underbara kvällsdopp. <3
 
Så kom regnet! Och jag tänkte passa på att snabbt titta in här igen - hej på er gullisar! :-) Jag tänker inte skriva en lång ramsa om varför uppdateringen är minimal just nu, utan istället hoppas jag på att ni också njuter av detta ljuvliga väder och denna pangsommar lika mycket som mig. Jag har dock ingen aning om hur jag sedan ska fortsätta eller var jag ens ska börja efter ett så här långt uppehåll, men det får jag klura ut senare. Jag har ju faktiskt semester en vecka till, hehe! Älskar att det känns som att jag är ledig i en evighet. <3
 
För tillfället befinner jag mig alltså på Åland med min favoritmänniska! Igårkväll hade vi bokat in en biodejt för att se nya Mamma Mia - filmen och jag var så himla taggad. Jag älskar fortfarande den första filmen och den andra gjorde mig inte besviken. I biosalongen var det dock lika varmt som på alla andra ställen nuförtiden så efter att det i två timmar känts som att vi suttit i en bastu var kvällsdoppet en självklarhet. Jag har nog förresten aldrig simmat så här mycket i hela mitt liv som jag gjort denna sommar. Det är bara så himla skönt! Under gårkvällens dopp var vattnet alldeles ljummet och regndropparna började smattra ner på vattenytan. Vi njöt och simmade hur länge som helst. När vi kom hem igen kröp vi ner i sängen och gosade medan vi lyssnade på ösregnet och åskan utanför. Mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0