TEAM EXAMENSARBETE

Glada teletubbies ute i solskenet. <3
 
Låt mig presentera min kollega / partner-in-crime / skrivkompis / samarbetspartner när det gäller examensarbetet: Säg hej till Evelina! Om jag minns rätt har jag inte nämnt vem jag skriver med tidigare. Av en slump blev det alltså vi två som bestämde oss för att skriva tillsammans och det blev ju så himla lyckat. Vi båda är väldigt motiverande och vi tycker mest att det är intressant och roligt att skriva. I väntan på första motgången då.. haha! Nämen, fast vi försöker vara effektiva och jobbar med arbetet från morgon till eftermiddag blir det lixom aldrig tråkigt och det känns som att vi är ett himla bra team. Denna vecka ligger vi dock före vår tidsplan, så när solen idag visade sig för andra (!!!) gången denna månad kände vi oss förtjänta av en studiepaus och gick lyckliga ut för att fånga solstrålarna istället. Vi gick en lång promenad och upptäckte ett nytt ställe vid vattnet (eller isen så här års) som var himla fint. Vädret var verkligen perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0