OM HUR MITT ÅR HAR BÖRJAT

Pappardelle med räkor, parmesan och spenat - mums. <3
 
Hej på er! Det nya året har minst sagt börjat väldigt trögt. Det känns som om jag verkligen behövde tre dagars rehab efter nyåret, och först nu börjar jag vara tillbaka, haha. Dessa tre dagar har jag mest bara sovit, eller iallafall legat i sängen, faktiskt. Jag tror bestämt att jag till och med slog sovrekord första natten på tjugohundraaderton när jag vaknade upp efter att ha sovit femton (!!) timmar i sträck. Det lilla vi ändå har åstadkommit är: ätit obligatorisk pizza på nyårsdagen, läst böcker, kollat första avsnittet på nya säsongen av Bron, pusslat ytterligare ett pussel och ätit kanske godaste pastan någonsin. Nu sitter jag dessutom och reflekterar över det gångna året samt knåpar ihop nya planer inför det kommande. Ifjol gjorde jag en lista med 100 mål och drömmar, så tänkte köra på en favorit i repris igen! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0