NYÅRSAFTON

Jag firade in det nya året tillsammans med några av mina bästa vänner i huvudstadsregionen. <3 Vi hade bjudit över Linus och Einar från Åland samt Erika för middag hemma hos oss innan vi åkte vidare till nyårsfesten vi alla var bjudna på. Vi började kvällen med att skåla i skumppa innan vi satte oss till bords och njöt av både en god middag och lyxiga efterrätter. Vi hade så trevligt att vi nästan glömde bort tiden helt.
Efter en lång middag fortsatte vi vidare till Sibbo där Jens och hans kompisar ordnade ett stort nyårsparty. Vi hurrade in tolvslaget med raketer, mera skumppa, sprakastickor, kramar och pussar. Därefter fortsatte vi firandet med shottar och himla mycket dans till liveband med alla våra vänner ungefär hela natten. Klockan var nog närmare nollsex trettio innan jag och min älskling sa ajdö åt tjugohundrasjutton påriktigt, haha. Vilket fantastiskt härligt och roligt nyår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0