NÄR MAN DRÖMMER SIG BORT

Underbara, fantastiska Mauritius!
 
Såhär mitt i vintern längtar jag ju bort till varmare breddgrader mer än någonsin. Det känns verkligen som att ALLA njuter av solsemester nu och mina flöden på sociala medier exploderar av strand- och palmbilder, vilket gör mig extra sugen. Jag har ju, som ni kanske redan vet, himla himla många resor och platser jag vill uppleva och jag funderar ofta på hur jag ens ska hinna med allt innan jag dör, haha. Väldigt länge nu har Sydafrika, Marocko och en kryssning runt i Karibien varit favoriterna. Och Hawaii. Och Italien. Och Filippinerna. Haha, alltså jag kan inte sluta.. Skulle iallafall verkligen vara drömmen! Alltså helt ärligt är jag konstant inne på en reserelaterad sida, men fantisera och drömma får man väl alltid. Någon gång i framtiden ska jag nog dessutom ha checkat av alla dessa! För tillfället håller jag dock på att spara till en annan spännande resa, som jag OCKSÅ drömt om hur länge som helst, så måste behärska mig lite med paradislängtan. Det sistnämnda äventyret blir förhoppningsvis av lite senare i år och om eller när allting klarnat ska jag såklart berätta mera. Håller redan på att spricka av pepp. <3

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Åh, längtar också efter sol & värme!

Svar: Jamen precis, den här tiden på året behöver man det extra mycket!
aivilos.blogg.se

2018-01-19 @ 22:19:52
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0