ETT FLUMMIGT INLÄGG OM LITE ALLT

För prick två år sedan. <3
 
Hej där! Det är en lite gladare och positivare flicka som skriver nu, jämfört med förra veckan. Jag håller fortfarande fast vid att januarimånad är lite extra deppig, men jag tänker att jag bara får acceptera och göra något åt det istället. Jag har fortfarande egentligen inget speciellt att berätta, men kände att jag ville kika in iallafall. Hittills denna vecka har det skolrelaterade känts givande. I måndags höll jag tillsammans med Sarah en presentation på finska, vilket vi hade varit nervösa över i flera dagar före, haha. Det är jätteskönt att ha den överstökad nu och jag blev dessutom så glad över feedbacken! På tal om måndagar så har det verkligen blivit en favoritdag, då släpps nämligen ett nytt avsnitt av Bron. ;-) Sedan har vi också haft en grupphandledning angående examensarbetet och det känns faktiskt som att detta blir himla bra. Nu vill jag bara fokusera på att skriva skriva skriva. Ikväll har Miki & Daniel bjudit in till fest, och det ska verkligen bli så roligt att träffa vänner och förgylla en vanlig vardagskväll. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0