EN SAMMANFATTNING AV MIN VECKA

Det känns som om jag inte gjort annat än skrivit skolarbeten denna vecka. Har så mycket jag vill skriva om på bloggen också, men det har helt enkelt lämnat lite på sidan om. / Bill stekte plättar en kväll. Och alltså, att toppa med banan, jordgubbar och nutella.. Finns det ens något godare?!
Under en promenad gick vi förbi denna färggranna och uppiggande vägg. Den var fylld av olika djur och språk - så härligt! / Har haft hemmaspa med ansiktsmasker. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg älskling som använde ansiktsmask för första gången. Han får nog ta och öva lite. ;-)
Checkade av min medborgerliga plikt och traskade iväg för att rösta i presidentvalet. Första gången för mig! Ett steg i rätt riktning för relationen mellan mig och politik, hehe. / Jag tipsade Melina om yogan jag var på, och efter att hon hade testat det med sin mamma gillade hon det lika mycket som mig. Vi bestämde oss därmed för att gå på ett pass hot yoga tillsammans också. 
En kväll fixade min mästerkock indiskt till middag. Allting blev så h i m l a gott och han hade till och med gjort hemlagade naanbröd (!!). Jag är så bortskämd. / Slog två flugor i en smäll när jag sträckläste boken Vad heter ångest på spanska? Hade länge velat läsa den och när vi i en svenskakurs i skolan skulle läsa en bok av en finlandssvensk författare var valet givet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0