BUT FIRST, SLEEP

Miniostbricka.
 
Vi bara äter och sover. Haha! Det hände något efter nyår, alltså. Vi har vänt på dygnet helt och hållet och sömntutan Aivilo är pigg som en mört ännu långt efter nolltvå nollnoll på natten. Istället sover vi bort halva dagen och missar cirka all ljus tid på dygnet.. Vi har till och med försökt ha på väckarklockan några morgnar för att få ordning på dygnet, men efter en stund somnar vi bara om igen, hehe. Dessutom är jag helt förvirrad över veckodagarna också. Jullov i ett nötskal, eller hur? Bill tycker det är himla skönt, medan jag mer får panik över att vi slösar bort dagarna. :-) Nästa vecka börjar skolan igen, så då återvänder vi till lite rutiner iallafall.
 
När vi inte har sovit har de senaste dagarna bestått av böcker, filmer och mat. Ett av mina nyårsmål är att börja läsa böcker igen, så jag är redan inne på min andra bok nu. Hurra! En eftermiddag kände vi att vi behövde komma bort från lägenheten, så Bill föreslog date night. Vi gick och såg Solsidan på bio och därefter åt vi middag. Väl hemma igen var vi så taggade på Solsidan att vi började kolla alla säsonger från början, haha. Igårkväll fixade jag ihop en liten ostbricka och så knäppte vi på filmen Moonlight. Ungefär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0