VINTERLANDSKAP I JÄRSÖ

Igår plockade vi upp Linus och så åkte vi vidare ut till Järsö. Det finns så många fina platser på Åland att jag alltid vill passa på att besöka några när jag är här. Järsö är en av dem. När kameran var fylld med vinterlandskap drack vi varm kakao och kaffe. Mysigt! På kvällskvisten dukades det traditionsenligt fram raclette hemma med Bills familj och det var så himla gott. 
 
Nu sitter jag och väntar på att Bill ska komma hem från praktiken, blir verkligen så sjukt uttråkad direkt jag måste vara ensam. Ikväll vankas det yoga med Tove och sedan ska vi se senaste avsnittet av Bron. En himla bra måndagskväll med andra ord. :-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Superfina bilder:)

Svar: Tack så mycket!
aivilos.blogg.se

2018-02-12 @ 14:28:08
URL: http://lru.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack!!
aivilos.blogg.se

2018-02-12 @ 21:02:41
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0