VÄLKOMMEN HEM TILL OSS

Jag blev inspirerad av helgens storstädning och naturliga dagsljus (underbart, alltså!!), så jag knäppte bilder på detaljer i vår lägenhet som jag nu vill bjuda på. :-) Favoriten i prick hela lägenheten är nog fjäderlampan som hänger i sovrummet. Den har jag faktiskt pysslat ihop själv och jag är så så så nöjd över den! Nattduksborden är gamla potatislådor som blev mina efter ett äventyr i somras. Älskar gammaldagsfeelisen och den lilla bokhögen. Fårpälsen som skymtar framför är det skönaste att lägga fötterna på när man stiger upp på morgonen. Bilderna på oss har jag redan visat, men de hänger ovanför sängen. I vardagsrummet går färgerna i mörkgrått, beiget och vitt. Mjuka, gosiga filtar finns utspridda både i sovrummet och vardagsrummet så att man alltid kan mysa in sig i dem om man fryser. Lite här och där runtom i hela lägenheten finns kaktusar, men den stora kaktusen behandlar jag som min beibis. Just nu får den solterapi vid fönstret så att den inte ska deppa bort i vintermörkret, hehe. <3 Förutom kaktusar vill jag alltid ha färska blommor hemma. Ungefär så. Vi trivs iallafall så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0