TOUCHDOWN ÅLAND

Hej finisar! Igår hoppade vi på nattbåten till Åland och vid nollfyra tjugofem imorse steg vi iland. Båtresan bjöd på middag, taxfree-shopping och några timmars dålig sömn. Jag råkade spontanshoppa en ny jacka också, haha! Iallafall. När vi kom hem till Bills föräldrar kröp vi ner i sängen för att sova några timmar till och nu har vi just börjat dagen påriktigt. Jag har faktiskt inte varit här på ön sedan augusti, så det är himla kul att vara tillbaka!
Bill börjar sin praktik på Åland nästa vecka och eftersom jag "bara" skriver examensarbete gick det bra att jag följde med hit. Jag stannar tills fredag och därefter åker jag vidare, men det får ni höra mer om senare. Det känns som om jag den senaste veckan knappt var hemma alls, så nu ska jag njuta av de sista dagarna med mitt hjärta. Jag är så himla van att han alltid är nära mig, och resten av våren blir det tyvärr inte alls så. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0