THROWBACK GYMNASIET

Eftersom det är penkkisvecka på gång, tänkte jag bjuda på en throwback till min egen gymnasietid. Ibland känns det som att det var igår jag gick i gymnasiet, men så inser jag att det faktiskt redan är fyra (!!) år sedan jag blev student. Idag kanske jag dock får återuppleva lite gymnasietid påväg från Åland också. Jag var nämligen lyckligt omedveten om att jag bokat in min resa under abikryssningen.. När jag senare pratade med mamsen och ungen fick de sig ett gott skratt när de konstaterade min miss, haha! Iallafall. Här är bilderna:
 

Närpes Gymnasium 2011-2014

Kommentarer
Postat av: Jannica

Tänk om man ska få umgås me de nästan alla dagar pånytt. Saknar de!

Svar: Saknar er också!!
aivilos.blogg.se

2018-02-16 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0