THE ANSWER IS ALWAYS YES


I onsdags var vi alltså sju glada flickor som styrde stegen mot restaurangen Yes Yes Yes. Jag hade länge velat testa stället så jag passade på att släpa med mig hela gänget. ;-) Restaurangen är helt vegetarisk och tanken är att man kan beställa in massa smårätter och sedan dela på allting. Jag tokälskar det konceptet eftersom man då inte bara behöver välja en rätt på menyn, utan får smaka på allt som låter gott! Vi beställde bland annat in halloumi fries, rödbets- och avokadodipp med tandoori bröd, rostad sötpotatis, grönkålschips och zucchini- samt fetanuggets. Sedan tog Evelina och jag också varsin drink och skålade för bästa skrivteamet. Allting var så himla gott att jag inte ens kunde välja ut bara en favorit, men mina topp-tre blev rödbetsdipp, halloumi fries och zucchininuggets. Middagen kompletterades med okontrollerbara skratt och dessutom tog vår trevliga servitör verkligen bra hand om oss under hela kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0