OM PRESENTATION, SOLIGT VÄDER & MIDDAG

Hej gullisar! Den här dagen är verkligen SÅ bra. Under förmiddagen hade vi seminarium i skolan där vi presenterade vår bakgrund samt plan för examensarbetet, vilket innebär att vi är sisådär halvvägs nu. Känns himla bra att få checka av ett delmål! Efter att ha lunchat med Jennie och Evelina gick jag ut på en promenad på isen. Vädret levererar idag igen och jag är så jäkla glad över sol. Och vet ni vad det bästa är? De har lovat detta ljuvliga väder prick hela veckan!! Att få använda solglasögon utomhus den här tiden på året är ett säkert tecken på att våren närmar sig tycker jag. :-) Tills ikväll har vi bokat bord för middag tillsammans med alla pinglor för att fira förmiddagens presentation och bara umgås. Det ser jag himla mycket framemot! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0