OM FÖDELSEDAGSFIRANDE, PUSSELBEROENDE & ENSAMHET

Helgens kluriga pussel.
 
Hej där! Båtresan från Åland gick för en gångs skull snabbt och efter midnatt var jag framme vid slutdestinationen - hemhemma hos mamsen och papsen! Det blev en kort visit och därför ville jag fånga den till max, så datorn fick ligga kvar i väskan. Ungen fyller år om några dagar, så mest stod det födelsedagsfirande på schemat hela helgen. Och pusslande. Alltså jag är SÅ inne i en pusselperiod just nu, haha. Jag hittade ett opusslat pussel som jag cirka direkt gav mig på, och eftersom jag förstås ville ha det klart innan jag åkte satt jag himla många timmar vid köksbordet. Efter bara några timmars sömn åkte jag sen imorse hem till huvudstaden igen, men jag fick bilskjuts så det var ändå värt sömnbristen! Det känns som om jag varit borta i en evighet, även om jag bara var på vift sisådär en vecka. Det är iallafall skönt att vara i Helsinfors igen, men jag känner mig riktigt ensam i en tom lägenhet just nu.. Hoppas det blir bättre och att jag vänjer mig! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0