OM EN YOGAVECKA

Melinas bilder från yoga wheel!
 
Det känns som om jag bott i yogastudion denna vecka! Eftersom vi gillade hot yoga så mycket har vi med Melina nämligen haft ett veckokort, vilket gett oss möjlighet till att yoga hur mycket vi velat under sju dagar. Det har funnits så många pass att välja mellan, men föutom hot yoga har jag/vi testat på hot bikram yoga, barre, yoga wheel, hot vinyasa flow samt air yoga. Jag har gillat prick alla!! Hittills har air yoga varit den roligaste, medan hot vinyasa flow fick mig att svettas mer än vad jag ens trodde var möjligt. Även om jag före kan känna mig allt för rastlös eller stressad, kan jag direkt när passen börjar fokusera och bara vara här och nu. Yogan ger mig ett lugn jag verkligen behöver. Jag kan andas, koppla av och njuta. Dessutom känner jag mig himla mycket rörligare efter bara en vecka! Jag har verkligen fastnat för en ny träningsform. Namaste. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0