FASTLAGSBULLAR, ALKOHOLFRITT & SNÖOVÄDER

Fastlagsbullar, mums.
 
Godkväll på er! Jag inledde dagen med att spela skön musik ur högtalarna samtidigt som jag stod i köket och bakade bullar. Jag hade bestämt mig för att bjuda Evelina, Bill och Jens på årets första fastlagsbullar till eftermiddagsfikat. Tre innehöll sylt och en mandelmassa. Det var bara Bill som med andra ord inte valde rätt. ;-) Härlig paus i allt skrivande iallafall! Utanför fönstret har vädret vänt helt och hållet och idag har det istället varit ett grymt snöoväder. Övervägde länge under dagen om jag alls skulle bege mig ut, med risk för att förvandlas till snögubbe eller alternativt blåsa bort. Sen kom jag också på att eftersom det idag är första februari innebär det att jag klarat av min alkoholfria månad. Easy peasy lemon squeezy, hehe. Och ungefär det hade jag på hjärtat idag. PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0