DISNEY ON ICE

Mimmi, Långben och Kalle Anka.
Woody, Buzz Lightyear och resten av gänget.
Ariel, Sebastian, Blunder, och Ursula.
Mimmi och Musse. <3
Elsa, Anna, Olaf och Christoph.
Hela gänget igen!
 
Ett skepp kommer lastat med en bildbomb från Disney On Ice!! SÅ mycket nostalgi. <3 När jag var liten var vi många gånger och såg denna show, och såhär sisådär tio år senare kände jag verkligen att jag ville göra det igen. Jag frågade därmed konståkaren Erika om hon ville följa med och hon svarade självklart ja! Vi båda var himla pirriga av förväntan och lycka. Dessutom tror jag bestämt att jag till och med uppskattade det ännu mer nu som vuxen. Gesterna, rörelserna, rekvisitan, musiken, showen, danserna, dräkterna, effekterna, scenerna och glädjen. Alla detaljer är så fantastiska och planerade in i minsta detalj. Alla disneyfigurer var alldeles ljuvliga, men måste erkänna att jag förstås mest väntade på Elsa och Olaf. Efter året i Australien har Frozen alltid en del av mitt hjärta, haha! Iallafall. Jag älskade showen och jag älskar Disney!!

Kommentarer
Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Älskar disney on ice

Svar: Jag också!
aivilos.blogg.se

2018-02-10 @ 14:20:12
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0