PIZZADEJT & JULLJUS

I måndags jobbade jag dubbelskift så jag var på jobbet från tidig morgon till sen kväll. Därför kändes det extra skönt att sen ha en ledig tisdag. Jag vaknade upp efter att ha sovit tolv och en halv timme! Iallafall. Jag började dagen med att lämna in min betygsanhållan i skolan. Jisses vad härligt, alltså! Därefter åkte jag och Bill in till stan. Vi började med att besöka det nyöppnade biblioteket och därefter bjöd mitt hjärta på en sen lunch slash tidig middag. Vi bestämde oss för att äta pizza på Skiffer eftersom ingen av oss hade testat deras pizzor ännu. Som den ostälskare jag är valde jag en pizza med fem olika ostar, fikon, valnötter, ruccola, basilika samt mozzarellaglass. Den var himla god! 
När vi var mätta i magen traskade vi vidare för att se på alla julljus. Det är ju så himla fint dekorerat runtom i stan, men i år har jag inte alls hunnit njuta av allting då jag haft så fullt upp i december. Förutom att beundra julljusen passade jag också på att leta det sista inför resan. Ungefär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0