DAGS ATT ÅKA IVÄG

Hej! Jag tänkte bara snabbt kika in här för att skriva några rader innan vi åker iväg på nästa äventyr. Igårkväll jobbade jag mitt sista skift och imorse anlände resten av gänget till huvudstaden. Vi mötte upp dem för en brunch i stan och nu är vi allihopa hemma hos oss. Flyget går först ikväll så jag har packat min kappsäck under dagen medan de andra mest tagit det lungt. Min mästerkock ska ännu kocka ihop en middag åt hela gänget innan vi börjar åka mot flygfältet. Jag ska försöka uppdatera massor på min instagram aivilos så att ni kan följa mig där medan jag är borta. :-) Nu vill jag bara önska er GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Ta hand om er finisar, så hörs vi nästa år igen. <3 PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0