TRÄNING MED HUGGE 2.0

Bjuder på några svettiga, men glada, träningsbilder!
 
Efter att jag insåg att träningspassen under sommaren kunde räknas på en hand (...) konstaterade jag att det verkligen var dags för en spark i rumpan. Och den bästa motivationskicken stavas Hugo Rosas, närmare bestämt hans träningsbok, så nu följer jag slaviskt prick alla träningspass i åtta veckor. Vi körde samma upplägg med mamsen för två somrar sedan, och denna gång är det både minst lika tungt och minst lika roligt! Träningspassena är korta, varierande och jäkligt intensiva, så man ger verkligen allt under varje träning. Känslan av att vara totalt slut är given varje gång efter ett avslutat pass, men inom mig finns ändå en härlig känsla som gör att jag alltid längtar till ett nytt träningspass. Fram tills för någon dag sedan hade jag gått med konstant träningsvärk i en hel vecka, och det säger väl en hel del, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0