TAPAS NIGHT MED PINGLORNA

Under årets gång har vi några obligatoriska mattraditioner tillsammans med mina gullisar, tapas night är en av dem! Eftersom jag tyvärr är hemhemma så sällan, så försöker vi alltid pricka in dem när jag är på besök. Den här gången träffades vi hemma hos Sandra en måndagskväll. Vi fixade ihop bruschetta med tomat- och basilikaröra, fruktfat, olika sorters kex med färskost, minipajer med soltorkad tomat och ruccola, parmaskinka och mozzarella, räksnittar på rågchips, brieost- och hallonsnittar, cocktailsticks med mozzarella, oliver, basilika och soltorkad tomat samt sangria. Alltså MUMS!! Till efterrätt fick vi njuta av en jordgubbs- och daimtårta. Medan vi plockade i oss av allt gott hann vi diskutera ikapp våra liv samt beta av många samtalsämnen och det blev en lika härlig kväll som vanligt med dessa. <3 Både Sandra och Elin hade precis som mig semester, så även fast det var en vanlig måndag stannade vi kvar och myste på balkongen till sisådär tre på natten, bara för att vi kunde, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0