RECEPT PÅ EN HÄRLIG MORGON OCH KVÄLL

Morgon. Det var alldeles spegelblankt på havet när vi vaknade på villan en morgon. Jag och mamma bestämde oss därför genast för att ta en tur med roddbåten. Mamsen fick sitta och äta sin frukost samt njuta medan jag rodde. Kan inte komma på en bättre start på dagen, faktiskt. :-)
Kväll. Efter att det vågat lite under dagen blev havet spegelblankt igen. Solen började gå ner och det enda man hörde var fåglarnas kvitter. Jag stod på bryggan och bara andades in lugnet. Såå harmoniskt.
Förutom att havet var fantastiskt fint, bjöd också solnedgången på en magisk show. Wow vad jag älskar solnedgångar, alltså!! Tänk vilken lyx att vi på villan får njuta av en vacker solnedgång prick varenda kväll. Jag är verkligen tacksam. 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Riktigt bra recept :D

Svar: Eller hur! ;-)
aivilos.blogg.se

2018-08-12 @ 13:34:17
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Okej, det här är ju bara FÖR vackert!! Jag är verkligen döavundsjuk, vill hoppa rätt in i bilderna <3

Svar: Det var verkligen fantastiskt. <3
aivilos.blogg.se

2018-08-12 @ 18:59:59
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0