OM EN ROLIG PERSONALDAG MED JOBBET

En pirrig eftermiddag på Borgbacken. 
 
Förra veckan var det äntligen dags för vår inplanerade personaldag från jobbet. Hela gänget möttes upp på eftermiddagen och sedan hade vi så många timmar vi ville framför oss på Borgbacken. Jag och mina härliga kollegor Stella och Stefan var de modigaste och åkte cirka allt man kunde åka, hehe. Dessutom var det så korta köer att vi kunde åka samma karusell flera gånger efter varandra. Jag skuttade runt som ett litet barn med pirr i magen hela eftermiddagen. :-) Bilden på nästan hela personalen har jag också fått av Stella! När vi kände oss klara (och alldeles för snurriga?) fortsatte vi vidare in till stan för att äta middag på Kiila. Jag valde en vegetarisk risotto med sparris och friterad halloumi som var himla god! Vid midnatt avrundade jag och åkte hemåt eftersom jag hade jobbdag nästa dag, men några andra fortsatte enda till fyra på natten, haha! Tack alla gullisar för en rolig dag och för en härlig jobbsommar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0