"INGEN MARKNAD UTAN FÖRFEST HOS AIVILO"

Efter min fantastiska dag på villan och ute till havs åkte jag hem och laddade om. Det var dags för förfest och marknadsdans 2.0! De första gästerna knackade på redan när jag själv just hade kommit in genom dörren och därefter ramlade fler och fler in på gården. Det är dock tydligen mest bara flickorna som fastnat på bild, hehe. Det blev verkligen en galet rolig förfest. Vi lekte lekar, spelade drinkspel, kubb och beer pong samt tävlade i stafetter. När vi kände oss redo gick hela gänget ner till strandpromenaden och hälsade på de som hade förfestat på båtarna i gästhamnen för att sedan fortsätta vidare till tältet. Där var det om möjligt ännu bättre musik än dagen före och jag satt nog inte stilla en enda sekund. Vi shakeade, hoppade, snurrade, sjöng och dansade bugg tills vi var alldeles svettiga. När jag sedan vandrade hem mitt i natten konstaterade jag att årets marknadsdans nog var den roligaste någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0