HEJDÅ LIVETS SEMESTER

Skärgårdslivet. <3 
 
Hej på er! Jag är tillbaka i Helsingfors. Det kändes faktiskt riktigt ledsamt och vemodigt att lämna både Kristinestad och Åland denna gång. Jag hade verkligen en alldeles himla perfekt semester, kunde nog inte ens ha önskat mig något bättre! Nu har jag däremot redan checkat av två jobbskift, och det känns som om jag aldrig ens varit borta, haha. Men efter dessa fyra veckor där jag både levt lyxliv och blivit bortskämd med allt man kan tänka sig, välkomnar jag nu vardagen och lite "tråkigare" liv - det behövs också ibland, hehe. :-) Under tiden ska vi blicka tillbaka på alla underbara semesterdagar här i bloggen! Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0