DEN UNDERBARASTE BÅTTUREN I MITT LIV

Under marknadslördagen tog vi (nästan) helt paus från marknadsvimlet på torget. Istället njöt vi av det härliga vädret på villan. Solade, simmade och åt grillat. På eftermiddagen hoppade vi ändå i båten för att ta en åktur. Ute på havet var det alldeles fantastiskt - ingen blåst och spegelblankt vatten. Man kunde se spåren av var vi hade kört ungefär så långt ögat kunde nå. Det har nog aldrig varit så här bra båtföre någon gång. Båten bara gled fram genom havsytan!
Pappa styrde sedan båten in mot stan, och det var orsaken till att jag skrev "nästan" . Vi ville nämligen spana in marknaden, strandpromenaden och gästhamnen från båten och havssidan istället. Det var så mycket liv och rörelse. Sen kan jag ju bara konstatera att min hemstad verkligen är så himla vacker! Lilla gulliga trähusstaden.
Mamsen, papsen och ungen. <3 Att få spendera alla ljuvliga sommardagar med dem var guldvärt! När vi återvände från stan stannade vi mitt ute på havet för att bara njuta. Ta in att sommaren faktiskt bjöd på dagar som dessa. Jag fick också köra lite båt medan de andra fick sitta som nöjda passagerare, hehe.
Förlåt för bildbomb, men jag ä l s k a r verkligen dessa bilder. <3 Definitionen av ett perfekt hav. Vi var mitt ute på havet och det var alldeles vindstilla, helt otroligt! Det var så härligt att sitta i fören på båten och dingla med benen medan papsen långsamt körde framåt. Livskvalitet deluxe. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Ser underbart ut!

2018-08-13 @ 21:37:14
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0