STAYCATION & MIDDAG

Bill överraskade mig alltså med en hotellvistelse! När vi skulle checka in hade de dessutom uppgraderat oss så vi fick spendera ett dygn i detta fantastiska rum. Det första jag utbrast när vi steg in i rummet var: "Ååh, de har en grön sammetssoffa!!". Kunde det bli mera jag? Därefter åkte badrocken på och den bodde jag verkligen i under detta dygn. Vi hade utsikt över både Tölöviken och Domkyrkan och allting var så så himla bra. 
Åh, min älskling är så fin. Bill berättade att han hade bokat middag till klockan nitton nollnoll så vi gjorde oss fina och jag var så nyfiken på vilken restaurang det var. Efter en kort promenad kom vi fram till Trattoria Sogno! Det fanns så mycket gott på menyn den här gången, men slutligen valde jag en tryffelpasta med portobello och Bill valde en pizza med bland annat kräftor och zucchini. Därtill beställde vi in några små rätter vid sidan om som vi delade på. Min rätt var himmelsk!! När vi kom tillbaka till hotellrummet mumsade vi i oss födelsedagstårta som vi hade tagit med oss och efter mycket mys och prat somnade jag lycklig. 
På morgonen var det dags för hotellfrukost och därefter myste vi i sängen och fångade varje hotellminut. Ser ni riktigt noga kan ni skymta telefonen som visade youtube-videon så att Bill skulle ha tålamod med att knäppa dessa bilder, hehe. Jag är iallafall så glad över att han ändå alltid ställer upp på alla fotografier jag vill ha. <3 Klockan tolv nollnoll checkade vi ut och efter en kort spårvagnstur var vi hemma igen. Staycation är ju helt fantastiskt! Tack tack tack universums bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0