SPAKVÄLL & OSTBRICKA

Tills igår hade jag bokat in Erika som min frisör, hon skulle nämligen hjälpa mig med att färga mitt hår. Nu är jag därmed några nyanser mörkare i håret igen och lite mer mig själv, hehe. Erika finns iallafall alltid där som en hjälpande hand oavsett vad som behöver fixas. <3 När hårfärgningen var överstökad övergick vi till spakväll och valde varsin ansiktsmask åt oss. Älskade att täcka hela mitt ansikte med kiwin, haha!
Medan vi hade ansiktsmaskerna i ansiktet avnjöt vi en mini-ostbricka som jag fixade ihop som ett litet tack. Vi hade tydligen också mycket att prata om eftersom Erika stannade kvar till närmare midnatt. Jag uppskattar verkligen lite lyx i vardagen och det krävs inte ens mycket för att en vanlig onsdag ska bli speciell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0