PÅSKDAGEN & PÅSK ANNANDAG

Vi trodde väl alla att isbilderna var slut för denna vinter? Tydligen inte, hehe. På söndagen, den första april (!!) traskade Bill och jag fortfarande på isen. Vi hade med oss några kinderägg som vi mumsade på när vi tog en picknick-paus. Efteråt svängde vi förbi moffas grav, jag saknar honom så mycket. Resten av dagen hängde vi också utomhus, eftersom solen värmde ljuvligt.
Dessa bilder är de enda jag har att bjuda på från mitt födelsedagsfirande. Det vankades födelsedagsmiddag tillsammans med prick hela familjen, och så mormor förstås. <3 Det serverades porterstek med grönsaker och till efterrätt åt vi mycket godsaker. Sen fick jag också många fina presenter!
Denna kväll var vi mer förberedda på solnedgången och åkte ner till havet i god tid för att njuta av den ordentligt. Solnedgången var dessutom extra färggrann och vacker! 
Solnedgången var ju faktiskt så himla fin, att vi på hemvägen insåg att vi var tvungna att vända om och köra tillbaka till havet igen eftersom solen hade färgat himmelen alldeles rosa. En rosa himmel får man inte missa. :-) Senare på kvällen hade vi alla barn (vuxna barn?) spelkväll, vilket var himla roligt.
På måndagen och sista dagen av påskledigheten, styrde mamsen och jag ihop en brunch. Smoothiebowls, juice, fruktfat, varma bröd, pålägg, american pancakes, kaffe/te samt dadel- och kokosbollar. Har jag sagt att jag älskar bruncher? Någon gång mitt på dagen kramade Bill och jag allihopa hejdå och så begav vi oss mot Helsingfors. En underbar påsk. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0