LÅNGFREDAG

Vi vaknade upp till solsken och direkt efter frukosten gick vi ut och satte oss på terrassen. Stundvis var det verkligen varmt och skönt, men sen dök tyvärr sjödimman upp. Då bestämde vi oss för att ta en promenad runt den gulliga trähusstaden istället. 
Vi gick ner till strandpromenaden..
.. Och beundrade allt påskpynt runt om i staden. Jag älskar att Kristinestad alltid satsar på att pynta staden så fint vid en högtid. :-) 
Påvägen hem hittade jag även några påskhäxor! Skämt åsido. Men jag kan verkligen inte sluta skratta åt denna bild, de ser alla så roliga ut. 
Ingen påsk utan påskliljor. Hur kan man alltid bli så glad av blommor? På eftermiddagen bakade och fixade jag ihop en tårta inför morgondagen. 
Dessa bilder bjuder vi på, hehe. På kvällskvisten var det bastudags. SÅ himla skönt! Ungen och jag gick all in och gjorde ansiktsmasker åt oss efteråt.
Vi avrundade kvällen med en himmelskt god ostbricka och vin framför Let's Dance. Vi testade några nya ostar och det blev verkligen succé! En långfredag som var en perfekt start på påskhelgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0