EN SÅDAN HELG

Hej gullisar! Jag har knappt varit hemma de senaste dagarna, och därför har jag inte heller haft tid för bloggen. I och för sig känns det som om jag aldrig hinner vara hemma nuförtiden, men ni kanske förstår vad jag menar. I fredags hade jag ingen praktik, men jag hade istället tagit på mig helgjobb. Hela fredagen tillbringade jag på jobb och så kom jag bara hem för att sova innan jag åkte tillbaka och jobbade lördagen också. Jag var så trött igårkväll att jag bara myste i sängen. Idag känns det därmed fantastiskt att bara ha en hemmadag. <3 Dock har jag massa söndagsmåsten ändå.. Ska finslipa examensarbetet, springa av och an till tvättstugan, planera veckans fysioterapibesök samt storstäda lägenheten. Ah. Måste kämpa en vecka till och därefter får jag lägga många stressmoment bakom mig. Då väntar även några dagars hundraprocentig ledighet, behöver jag säga att jag längtar? Som ni märker är både denna helg och detta inlägg aningen tråkiga, men jag ville bara uppdatera er. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0