EN DRÖMMIG BRUNCH

Den drömmiga brunchen som vi åt i söndags serverades på café Kulma. I brunchen ingick en planka med massa gott på, kaffe eller te samt färskpressad apelsinjuice och därtill fick man välja en valfri huvudrätt. Plankan bestod av croissant med hallonsylt, fruktsallad, fröbröd med hummus, chiapudding med sylt, bär och nötter samt en raw cake. Till huvudrätt valde jag laxsmörgås med pesto och Jennie valde grönsaksomelett. Vi konstaterade att prick allting smakade så himla gott!! Jag kan nog inte ens välja ut en favorit. Förutom maten älskade jag också inredningen och utsikten. Hur drömmigt är det inte att sitta och gunga i de magiska hängstolarna medan man äter en ljuvlig brunch och blickar ut över Alexandersgatan? Himla drömmigt, kan jag berätta. Denna brunch får nog tio av tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0