EN ALLDELES LJUVLIG VÅRLÖRDAG

Jag tänkte dela med mig av vad min fantastiska lördag innehöll! Det var verkligen pangväder och jag mötte upp gullisen Sarah i stan för att direkt därefter traska iväg till Eira. Där gick vi runt bland färggranna och vackra hus innan vi slutligen kom ner till havet och då fortsatte vi att gå längs med stranden. Det var så skönt att bara gå omkring i solskenet och vi hade dessutom inte träffats på alldeles för länge, så vi hade mycket att prata ikapp. 
Vi bestämde oss också för att gå över bron till Ugnsholmen, eftersom jag aldrig hade varit där förut. Vi möttes av öppet hav och klippor och det kändes precis som om vi var i skärgården när vi hoppade omkring på dem. SÅ fint ställe!
Slutligen invigde vi terrassäsongen på fantastiska Löyly. Vi skålade i rosévin och åt snacks därtill medan vi bara njöt av att för första gången sitta utan jacka och inte frysa. Svanarna flöt runt på havet, ljuvlig musik spelades ur högtalarna, måsarna skriade och solen var riktigt het. Det trivdes vi bättre än bäst med i himla många timmar! Där och då var livet helt perfekt, precis som en solig sommardag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0