EFTER ETT HÄRLIGT PÅSKFIRANDE

Hej gullisar! Som ni märkte tog jag en paus från både dator och blogg under påskledigheten, men jag antar att ni också gjorde det. Tänker att man ju hade inbokat massa andra roligheter istället. :-) Jag hade en fantastisk påsk iallafall! Här ovan bjuder jag på några sneak peeks, men jag knäppte så mycket bilder under påskdagarna att jag vill visa och berätta mer senare. Igårkväll steg jag in hemma i lägenheten igen och hade med mig universums bästa grej - min sambo. Han ska nämligen spendera en hel vecka här med mig och jag är så himla lycklig. Jag har till och med skrivit en middagsmeny för hela veckan så att jag får mina favoriträtter serverade av min favoritmästerkock, haha. Tänkte faktiskt fälla en glädjetår när jag kom hem vrålhungrig från praktiken idag och han stod och kockade i köket. Nämen, jag är verkligen så tacksam för att vi får denna vecka tillsammans. <3 Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0