BRUNCH MED TRIPPELTRUBBEL

Igår hade jag en arbetsintervju på morgonen och eftersom jag skulle börja praktiken först tolv nollnoll hade jag några lediga timmar i stan på förmiddagen. Jag frågade därmed (såklart) om Sarah och Erika ville gå på brunch och de tyckte det lät som en utmärkt idé. Vi testade på ett nytt ställe igen och denna gång föll valet på El Fant - hade bara läst bra saker om allt de serverar! På vardagarna kan man antingen välja bland deras färdiga frukost-/brunchpaket eller sen komponera ihop sin egen av allt gott som finns på menyn. Jag valde en avokado toast, overnight oats och äppeljuice. Inredningen i cafét var inget speciellt (nästan tråkig?), men atmosfären var lugn och avslappnande. Sen var vi alla himla nöjda med maten! Jag gillade kombinationen med kantarellerna och avokadon och overnight oatsen var kanske de godaste jag ätit (vilket alla andra också verkade tycka eftersom den fanns på alla cafégästers bord). Det var så roligt att få catcha up alla tre och vi pratade om allt från vappenplaner och kärlek till examensarbete och flyttar. Tänk att vi snart har studerat klart tillsammans! Iallafall var det helt fantastiskt att vi tre fick till en dejt så pass spontant också. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0