OM EN SKÖN LÖRDAG

Pizza på Via Tribunali.
 
Igår var Bills familj här i Helsingfors över dagen. Först tömde vi lägenheten på de möbler slash saker vi inte ska ha längre och när jobbet var avklarat åkte vi in till stan. Regnet öste verkligen ner, så vi var tvungna att ta taxi för att inte bli alldeles för blöta. Väl framme traskade vi till en pizzeria som lär ha stadens bästa pizza, och min var verkligen såå god! Efteråt hann vi ännu med en fika innan vi kramade dem hejdå igen. Hemma igen kastade vi oss i sängen för att titta på serier i några timmar. När det var dags för middag värmde vi bara upp pizzarester från tidigare och åt även det i sängen. Härligt slött alltså. Lite senare fick jag ändå nog och snörade på mig springskorna istället. Tog en runda nere vid stranden och det var verkligen så skönt. Lite duggregn, skymning och folktomt. Efter en lång och varm dusch kröp jag ner i sängen igen. Fin dag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0