EN SAMMANFATTNING AV DET SENASTE

Hej på er! :-) Jag känner att det har varit lite segt på bloggfronten sedan jag flyttade tillbaka till Helsingfors, och även om det sist och slutligen inte är så mycket speciellt jag hållit på med, har tiden bara seglat iväg. Som sagt, så är skolan igång igen och när jag inte har befunnit mig där har min tid gått åt till att återigen fixa i lägenheten och göra ärenden lite här och där. Det tar mycket mera tid än man tror det där, att ordna upp i lägenheten menar jag. Speciellt eftersom jag älskar att inreda och pyssla på, hittar jag hela tiden på något nytt som kan göras för att det ska bli ännu finare. Vi har även haft besök av vänner som checkat in lägenheten.
I lördags hade vi finbesök, ungen hade nämligen en tränarkurs i huvudstadsregionen i helgen, så hon övernattade hos oss. Under den tiden som vi fick låna henne (hehe) gjorde vi hemlagade hamburgare, bakade maränger och hade filmmys. Sen har vi också börjat se på en ny serie som vi betat av avsnitt efter avsnitt. En av kvällarna fixade vi en fruktbricka till innan vi kröp ner i sängen. Något mera då? Vi har passat på att ta några promenader när vädret tillåtit (och solen kikat fram bakom molnen), för mest har vi bara blivit bjudna på grått och stormigt väder.. Och på grund av det har jag jagat resor och drömt mig bort lite för ofta. Ungefär så tror jag. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0