EN HÖSTDAG

Torsdagen bjöd på så mycket höstfeelis. Färggranna träd börjar dyka upp här och där och till middag gjorde Bill en tomat- och linssoppa. Soppa måste ju vara den ultimata hösträtten. Jag hade varit väldigt tveksam till soppan före på grund av ingredienserna, men Bill sa att han hade nått toppen av sin kock-karriär när han hade lyckats göra en soppa med lök, paprika och linser som jag för det första åt och sen även tyckte var god, haha.
På kvällskvisten tog vi en promenad, och den var hur skön (och vacker) som helst. Himlen var också så fin när solen gick ner! Jag har verkligen fallit för hösten helt i år. Charmen med färggranna löv och krispig kyla är oslagbar. Dessutom känns det faktiskt som att hösten är den enda årstiden som faktiskt är som den ska vara nuförtiden, om ni förstår hur jag tänker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0