EN HELG I KRISTINESTAD

Titta var vi befann oss i helgen! Hemma hos mamma och pappa. Det är också orsaken till varför det stod tomt här, det blev helt enkelt datorfria dagar. Vi körde iallafall upp redan i torsdags efter skolan och stannade till söndag. Jag skulle egentligen bara lämna bilen för "vinteride", men slog två flugor i en smäll när papsen dessutom fyllde år denhär helgen vi hade prickat in. Och så fick vi tillbringa mycket tid med familjen förstås. Vi hade hursom en väldigt mysig helg. 
Även fast det blev en lugn helg, hann vi med en hel del. Jag hade tid till frisören för att ordna upp mitt kråkbo och så passade vi på att ta passfoton till ett visum. Vi besökte mormor och pratade mycket om resor samt löste korsord tillsammans. Jag bakade en ny variant av kladdkaka på födelsedagsbarnets önskan, och den blev succé. Sen firade vi förstås papsen med middag och presenter också. Vi hängde på villan då solen äntligen visade sig och hela familjen plockade också bär i duggregnet en dag. Vi hälsade på hos min moster, hennes man och hunden Hedda. Varje kväll hade vi kvällsmys i soffan framför något trevligt tv-program. Bland annat sånt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0