PROMENAD & KÄRLEKSLÅS

Lördagen var betydligt gråare än fredagen, så hela förmiddagen låg vi kvar i sängen och slötittade på serier. Därefter begav vi oss ut på en långpromenad och jag tog med mig kameran återigen, mest för att jag hade planerat en överraskning som jag ville föreviga. Men såklart visade naturen sig från sin bästa sida, så ni får tyvärr stå ut med lite mera höstbilder. :-) Bill tycker att jag inte tänker på så mycket annat än färggranna träd nuförtiden, haha! 
Och så till överraskningen. För längesedan när jag gick denna runda för första gången la jag märke till denna love bridge och såklart ville jag också att vi skulle hänga upp ett kärlekslås här. I smyg köpte jag ett lås (rosa!) och ristade in våra bokstäver för att sedan smuggla med det på vår promenad. Eftersom Bill känner mig så himla bra, lyckades han lista ut överraskningen så fort vi närmade oss bron, men det blev himla fint ändå. <3 Vi satte fast låset tillsammans, pussades lite och kastade slutligen bort nyckeln. Kanske himla cheesy, men jag älskar det. Älskar romantik. Älskar honom.
Därefter traskade vi hemåt igen, och gick förbi detta vattenfall på grund av ett av mina favoritställen längs denna promenad. Alltså jisses, vi bor verkligen i ett vackert område!! Vi handlade mat och fixade ihop en god middag och resten av kvällen seglade förbi i ett lugnt tempo. Gillar verkligen mixen av lugnet och äventyr på helgerna, bästa kombinationen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0