OM MINIPLÄTTAR OCH SKOLA

Hej där! Jisses vad dagarna och veckorna går snabbt nuförtiden, jag hinner ju knappt blinka. Vi har inte haft så mycket skola denna vecka, men det vi har haft har däremot varit riktigt roligt. Vi har ett samarbete med förstavårdarna där ett projekt ingår i båda utbildningarna. Projektet går ut på att vi fyssare gör både konditions-, styrke-, och rörlighetstester för att kolla om förstavårdarna lever upp till de referensvärden som krävs i deras yrke. Förutom det, har vi som sagt annars haft mycket fritid. En kväll blev jag väldigt sugen på miniplättar, så jag ställde mig i köket och rörde ihop plättsmeten. Problemet är bara det, att jag allltid glömmer hur sjukt länge det tar att steka dessa.. En timme och femtio plättar senare konstaterade jag att det nog dröjer länge före jag bjuder på miniplättar igen, haha. Jag dukade fram prick alla toppings man kan tänka sig, och det blev ju nog himla gott ändå. Imorgon vankas det helg igen, och jag har ännu en gång roliga bravader inplanerade. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0