OM HELGEN OCH EN NY VECKA

Söndagsbrunch.
 
Hej på er! Förra veckan krävde så mycket mera arbete än vad jag hade tänkt, men innan vi tog helg i fredags presenterade vi slutligen vår examensarbetsidé. Heja oss! Helgen däremot var avkopplande och skön. Jag hade myskväll framför IDOL på fredagen, gick en shoppingrunda på stan på lördagen och serverades brunch av gullig pojkvän på söndagen. Däremellan kollade vi också några filmer. Ungefär så. Jag hade med flit en extra lugn helg, eftersom jag idag inledde min praktik. Ville helt enkelt njuta av lite ledighet samt samla krafter, eftersom en praktikperiod oftast är väldigt intensiv. Nu har jag iallafall checkat av första dagen och det gick riktigt bra! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0